فارسی‌سازی کارت‌های پرواز در فرودگاه بین‌المللی مشهد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به‌صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز و پس از رفع مشکلات احتمالی در کل کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان، محمود امانی‌بنی با اشاره به آغاز فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به‌صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: ین اقدام در راستای تکریم مسافران و زائران امام رضا (ع) انجام شده است.

وی افزود: فارسی‌سازی کارت پروازهای داخلی جهت رفاه حال مسافران با پیگیری‌های دولت عملیاتی شد و پس از اجرا در فرودگاه بین‌المللی مشهد به‌عنوان دومین فرودگاه پر ترافیک کشور، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سایر فرودگاه‌های کشور به‌زودی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی درباره پرواز زائران سرزمین وحی نیز گفت: بامداد پانزدهم تیر بازگشت حاجیان خراسانی به فرودگاه مشهد به پایان رسید.

امانی‌بنی افزود: از یکم تا پانزدهم تیر بیش از ۱۱ هزار نفر از خراسان رضوی و خراسان شمالی از سرزمین وحی از طریق فرودگاه مشهد بازگشتند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه «مهرآباد» تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به‌طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

کد خبر 769592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.