منتظر برنامه‌های علمی دولت چهاردهم هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه منتظر برنامه‌های علمی دولت چهاردهم برای حل مشکلات مردم خواهیم بود، گفت: اقدامات ابتکاری در اکثر دولت‌ها مغفول مانده است و باید دید مسعود پزشکیان به‌عنوان چهره اصلاح‎طلب جدید در این حوزه چه خواهد کرد.

ابوالفضل ظهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: همواره بین شعارهای انتخاباتی و آنچه که نامزدها پس از کسب رأی مردم، بدان عمل کرده‌اند شکاف وجود داشته است.

وی افزود: اولویت مسعود پزشکیان بر اساس آنچه که به‌صورت کلی و سربسته ادعا می‌کرد، رسیدگی به وضع معیشتی مردم و محرومان و مبارزه با بی عدالتی و شکاف طبقاتی بود؛ از این رو باید منتظر باشیم تا ببینیم ایشان در آینده چه برنامه علمی را برای حل مشکلات موجود ارائه خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم رئیس دولت چهاردهم به کمک حسن روحانی و تیم او و یا حتی به‌صورت مستقل بتواند خود را ثابت کند و برنامه‌های علمی برای حل مشکلات ارائه کند، در این صورت خواهد توانست نظر مردم را برای انتخابات دوره پانزدهم نیز به خود جلب کند.

وی درباره بایدهای دولت چهاردهم بیان کرد: دولت یک سلسله وظایف جاری دارد که باید سعی کند در مأموریت‌های تعریف شده به‌صورت کارآمد عمل کرده و به تأمین احتیاجات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت، بهداشت عمومی، اقتصاد و معیشت و دیگر موارد بپردازد و بودجه جاری کشور را به‌صورت کارآمد بین آن‌ها هزینه کند.

ظهره‌وند تاکید کرد: دولت برای حل مشکلات نیازمند اقدامات ابتکاری است که اقدامات ابتکاری در اکثر دولت‌های جمهوری اسلامی ایران مغفول مانده است و کمتر شاهد چنین اقداماتی بوده‌ایم و باید دید مسعود پزشکیان به‌عنوان چهره اصلاح‌طلب جدید در این حوزه چه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است کارآمدی دولت منتخب در سطوح مختلف و به‌ویژه در وزرات‌خانه‌ها را شاهد باشیم، امیدواریم دولت بتواند با ابتکاراتی در زندگی و سفره مردم تحولی اساسی در سطح کشور ایجاد کند.

کد خبر 769591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.