آرای مردم تا پایان فرایند انتخابات در سایه امنیت است

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه ۵۳۰۰ نیرو انتظامی با همکاری بسیج و سپاه امنیت صندوق‌های رأی را تامین می‌کنند گفت: تا پایان انتخابات مردم می‌توانند در سایه امنیت حضور پرشور و نشاطی پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با بیان اینکه تأمین امنیت این رویداد بزرگ با نیروی انتظامی استان یزد بوده است، اظهار کرد: انتخابات پرشور، پررنگ و بانشاطی در کشور در حال برگزاری است و تأمین امنیت ۶۸۲ ثابت و ۱۸۸ شعبه سیار را توسط پلیس در حال انجام است.

وی افزود: ۵۳۰۰ نیرو با همکاری بسیج، سپاه و نیروی آن به کار گرفته شدند و تا پایان انتخابات مردم می‌توانند در سایه امنیت حضور پرشور و نشاطی پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری مردم یزد مشارکت ۵۸.۸ داشتند، خاطرنشان کرد: استان یزد در دور اول در مشارکت دومین استان کشور بوده است و امیدواریم این مشارکت به ۷۰ درصد برسد.

بهدانی فرد با اشاره به شهادت نیروهای امنیت در دور اول انتخابات در حین حفاظت از صندوق‌های رأی گفت: این جوانان سرباز برای حفظ و صیانت از آرا مردم شهید شدند، باب شهادت همواره باز و افتخار بزرگی است که نیروی امنیتی برای حفاظت از آرا مردم مقاومت کند و به شهادت برسد.

کد خبر 769493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.