صیانت از آرا مردم ضروری است / تأکید بر حفظ آمادگی‌ها تا پایان فرایند شمارش آرا

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در نشست با رؤسا و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات بر صیانت از آرا مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، نشست ستاد انتخابات استان با حضور استاندار اصفهان، رئیس ستاد انتخابات، رؤسا و اعضای کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات، به منظور بررسی و مرور اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکیل شد.

محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در این نشست بیان کرد: برای ما سخت و ناگوار بود که این انتخابات زودهنگام را بعد از شهادت شهدای خدمت و شهید والامقام آیت الله رئیسی برگزار کنیم اما بنا به آموزه‌های دینی، تأکیدات مقام معظم رهبری و با بسترسازی‌های شایسته دولت سیزدهم و البته همت دست‌اندرکاران، فرایند انتخابات به شایستگی برگزار شد.

وی ادامه داد: ساعات پایانی انتخابات خاص است لذا بایستی مراقبت کنیم که در مسائل امنیتی، زیرساختی و فنی غفلتی صورت نگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تأکید کرد: وظیفه بسیار مهم ما در ساعات آینده و حتی فردا ادامه دارد از این رو بایستی آمادگی‌های ستاد امنیت انتخابات بسیار جدی و دقیق باشد تا خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود.

جان‌نثاری ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران نیز مراقبت شود تا هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نشود و اگر اختلالی ایجاد شد در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی افزود: اندوخته بزرگی در دولت سیزدهم به وجود آمد که در پنج ماه ۵ انتخابات برگزار شد، البته این فعالیت در دولتی انجام شد که شعارش «ما می‌توانیم» بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: علیرغم برگزاری انتخابات حتی امروز نیز پیگیری امور جاری استانداری و پروژه‌های زیرساختی و عمرانی استان تعطیل نشد و این از مصادیق حکمرانی انقلابی است.

گفتنی است در این نشست رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از حوزه مأموریت و عملکرد خود پرداختند.

کد خبر 769484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.