پیوند خونی میان اقوام و ادیان در کشورمان گسستنی نیست

موبد زرتشتیان در یزد با بیان اینکه دشمنان با توطئه و تفرقه‌افکنی درصدد بودند که میان ملت ایران تفرقه بیندازند گفت: پیوند خونی میان اقوام و ادیان مختلف در کشورمان وجود دارد و گسستنی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، رستم کاووسیان‌زاده با حضور در صدا و سیمای یزد با بیان اینکه ما از هر قوم و ادیانی باشیم زیر پرچم این کشور و پایبند قوانین کشور هستیم، اظهار کرد: زرتشتیان یزدی در دور اول انتخابات حضوری پرشور داشتند و در این دوره نیز کار خود را تمام کردند و حضور پرشورتری داشته‌اند.

وی افزود: زرتشتیان یزد وظیفه خود می‌دانند که پای به پا و همگام با ملت ایران در تعیین سرنوشت خود شرکت داشته باشند، ما ملتی بزرگ، فداکار و با اصالت هستیم و حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانیم.

موبد زرتشتیان در یزد اضافه کرد: اقوام مختلف ملت ایران دست به دست هم دادند تا حماسه حضور در انتخابات رقم بخورد و به امید خدا فردا جشن حضور را در کنار هم برگزار کنیم.

کاووسیان‌زاده ادامه داد: دشمنان با توطئه و تفرقه‌افکنی درصدد بودند که بین ملت ایران تفرقه بیندازند، اما پیوند خونی بین اقوام و ادیان مختلف در کشورمان وجود دارد و گسستنی نیست.

وی گفت: زرتشتیان همانگونه که زندگی مسالمت‌آمیزی در بین دیگر اقوام ایرانی دارند، شعب اخذ رأی جداگانه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند و خودم هم برای حضور در انتخابات، در شعبه اخذ رأی مسجد روضه محمدیه حاضر شدم.

موبد زرتشتیان در یزد افزود: ملت ایران ملتی با اصالت و زبانزد عام و خاص است و با درک و آگاهی بالایی که دارد در انتخابات شرکت کرده و شخص اصلح را انتخاب می‌کند.

کد خبر 769481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.