حضور پرشور هنرمندان در انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: حضور پرشور مردم به ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه عرصه‌ها به ویژه انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد آران و بیدگل، روح‌الله قربانی اظهار کرد: اهالی هنر، فرهنگ و رسانه همان گونه که در تمام رویدادهای فرهنگی اجتماعی و سیاسی کشور حضور و مشارکت فعالانه‌ای دارند، در عرصه انتخابات هم همواره پیشگام و پیشتاز بوده‌اند.

وی افزود: تلاش‌های بی وقفه هنرمندان بویژه اصحاب خبر و رسانه از ابتدای آغاز فرآیند برگزاری انتخابات تا امروز شایسته تقدیر است و این قشر نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: حضور پرشور مردم به ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در همه عرصه‌ها بویژه انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است و هر رأی پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خبرنگاران در این رویداد سرنوشت ساز، نقش مهمی دارند.

قربانی تصریح کرد: نتیجه انتخابات به هر شکلی رقم بخورد، پیروز نهایی آن مردم هستند و همه باید با همدلی و انسجام رئیس جمهور آینده را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران یاری کنند.

کد خبر 769432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.