هیچگونه مشکل ارتباطی در کردستان وجود نداشته است

استاندار کردستان گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری امروز تاکنون هیچگونه مشکل ارتباطی و مخابراتی در سطح استان کردستان وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امشب _جمعه پانزدهم تیر_ در بازدید از مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، امروز تاکنون هیچ‌گونه مشکل ارتباطی و مخابراتی در سطح استان کردستان مشاهده نشده است.

وی افزود: هفته گذشته نیز مشکل ارتباطی در سطح استان وجود نداشت که جای تقدیر دارد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند خوب در استان تداوم یابد و ما فرآیند انتخابات را به بهترین نحوه در استان به اتمام برسانیم.

۸۰ اکیپ مخابرات در امر انتخابات مشغول به فعالیت هستند

آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان نیز در این جلسه تاکید کرد: ۸۰ اکیپ مخابرات استان کردستان در بخش‌های مختلف امروز در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: امروز تاکنون هیچ‌گونه مشکل ارتباطی در سطح استان وجود نداشته و وضعیت شبکه در استان پایدار بوده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: شهرستان‌های استان نیز به خوبی پای کار بوده و به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.

پایداری بیش از ۹۸ درصدی شبکه مخابرات در کشور

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه که به صورت وبینار شرکت داشت، اظهار کرد: پایداری شبکه مخابرات امروز در بیشتر نقاط کشور بیش از ۹۸ درصد و در برخی نقاط ۱۰۰ درصد بوده است.

وی افزود: این مسئله نتیجه تلاش و زحمات کارکنان مخابرات بوده که در استان کردستان نیز روند رو به پیشرفت و درخشانی را شاهد بوده‌ایم.

کد خبر 769423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.