۹۷ بازرس ، وظیفه نظارت بر انتخابات را در خراسان جنوبی برعهده دارند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: علاوه بر فعالیت ۸۲ بازرس مرحله نخست انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۵ بازرس ویژه به دلیل حساسیت مرحله دوم به تعداد بازرسان استان اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، عصر امروز_ جمعه پانزدهم تیر _در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به شکایت مردم در روند برگزاری انتخابات بر عهده هیئت بازرسی و نظارت است که مردم می‌توانند مشکلات احتمالی در روند انتخابات را برای رسیدگی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۵ نفر بازرس ویژه از افراد مجرب را به بازرسان سابق اضافه کردیم تا تضمین بهتری بر روند سلامت انتخابات باشد، گفت: ۸۲ نفر بازرس مرحله اول هم در صندوق‌های اخذ رأی فعال هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام زمینه‌ها شرایط برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده‌است، اضافه کرد: انتخابات مظهر تولی و تبری مردم است، دو تا اصول اصلی فروغ دین ما تولی و تبری است، تولی مردم با انقلاب و دوستداران انقلاب از معبر و مظهر انتخابات می‌گذرد، همچنین تبری و برائت مردم از دشمنان از نظام در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات تعریف شده‌است.

وی انتخابات را فرصت مهمی برای سپردن امانت به اهلش دانست و گفت: امروز بزرگترین امانتی که در دست ماست، امانت مدیرت حکومت و جامعه اسلامی است که خون بهای شهیدان عزیز و نتیجه تلاش مجاهدان است، پس شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار مهم است.

عباس‌زاده با اشاره به حضور پرشور مردم خراسان‌جنوبی در مرحله نخست چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و کسب رتبه اول مشارکت در سطح کشور، بیان کرد: امیدواریم در این مرحله از انتخاب هم مردم حماسه‌آفرین باشند و الگویی برای تمام مردم کشور در مشارکت سیاسی باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی عنوان کرد: تمام متولیان با کار جهادی در تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در خراسان جنوبی هستند و در مرحله اول هم به بهترین صورت ممکن فرآیند انتخابات در استان برگزار شد که براساس ارزیابی که در مرکز انجام شد ستاد انتخابات خراسان جنوبی در مرحله اول در کشور جزو برترین ستاد انتخابات کشور شد.

کد خبر 769409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.