مشکل کمبود تعرفه در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند انتخابات در ۲۲ حوزه انتخاباتی در جریان است و مشکل کمبود تعرفه برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، از ساعاتی پیش خبرهایی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر کمبود تعرفه اخذ رأی در برخی نقاط استان وجود داشت.

برخی صفحات فضای مجازی با انتشار تصاویری خبر از تعطیلی برخی شعب از جمله در شهرستان باشت خبر دادند.

در همین راستا سیدجواد هاشمی‌مهر، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از توزیع تعرفه رأی در نقاطی که تعرفه به اتمام رسیده بود خبر داد.

وی افزود: فرآیند اخذ رأی در همه شعب در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تمدید انتخابات تا ساعت ۲۰ خبر داد و گفت: رأی‌گیری در همه ۲۲ حوزه در جریان است و مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در تازه‌ترین خبرها در خصوص انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا را شاکریم که شاهد حضور پرشور و نشاط مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد هستیم، این شور و نشاط نوید یک مشارکت خوب و پیشتازی در مشارکت‌های مردمی خواهد بود.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: از صبح با شروع رأی‌گیری‌ها در هر ۲۲ حوزه انتخابیه شهری و روستایی و عشایری سیار و ثابت آرامش و امنیت برقرار است و گزارشی در خصوص مشکل ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه شورای امنیت در حال نظارت روی روند انتخابات هستند، افزود: همان شور و نشاط اولیه ادامه دارد و تا ساعت ۲۰ انتخابات تمدید خواهد شد تا مشارکت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب رقم بخورد.

کد خبر 769406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.