سپاه امنیت ۴۶۶ صندوق انتخابات در قزوین را برعهده گرفت

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) امنیت ۴۶۶ صندوق انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در استان را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فردا رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را جایگزین کنید تا با یاری دادن نامزد پیروز انتخابات بتوانیم مشکلات جامعه را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی باید در سرلوحه کار نامزد پیروز انتخابات باشد، افزود: سپاه در نهایت از دولت آینده حمایت خواهد کرد، البته این بستگی به درخواست دولت‌ها دارد که سپاه تا چه اندازه یاریگر باشد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید حریص خدمت کردن به مردم باشند، خاطرنشان کرد: با پیگیری رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی منویات مقام معظم رهبری را محقق سازند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: مردم ایران امروز در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تمام کننده انتخابات هستند و همه دست‌اندرکاران نظام پای کار آمده‌اند تا مشارکت حداکثری صورت پذیرد، چراکه حضور حداکثری مردم استحکام نظام برای مقابله با دشمنان را افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: انتخاب اصلح در منظر تحلیل مردم معلوم است، آن کسی که به مبانی انقلاب اسلامی نزدیک باشد که خوشبختانه شورای نگهبان هر ۲ نامزد را تأیید کرده است، اما یک نفر قطعاً بیشتر از سایرین ویژگی اصلاح را دارند که مردم آن را انتخاب خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه سپاه صاحب‌الامر بخشی از صیانت‌ها را در کنار فراجا بر عهده گرفته است، گفت: بر همین اساس امنیت ۴۶۶ صندوق ثابت و سیار در استان قزوین به سپاه صاحب‌الامر (عج) واگذار شد.

سردار آتانی افزود: دستگاه قضائی و نیروهای مسلح توجیه شدند و هیچیک حق ندارند تعلق خاطر و سلیقه شخصی و سیاسی را در شعبه اعمال کنند، آنقدر جدی هستیم که حتی حاضریم جان خودمان را برای حراست از صندوق‌ها بدهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت انتخابات در مرحله دوم از دور نخست بیشتر بوده است، ادامه داد: مردم ایران در یک آزمون الهی رئیس جمهور خدوم خود را از دست دادند، اما در بسترهای قانونی کشور سریعاً توانستیم فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

کد خبر 769405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.