هیچ روندی که باعث خدشه در سلامت انتخابات باشد وجود نداشته است

نماینده پزشکیان در بازدید از ستاد انتخابات کشور گفت: مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد، اما هیچ‌گونه مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات لطمه وارد کند مشاهده نکرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بعد از ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ سیدرضا صالحی امیری، نماینده مسعود پزشکیان در بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اراده مردم و مقام معظم رهبری است که برای مشارکت حداکثری به نظام اعتماد کردند، اگر تا نیمه شب این دو اراده در اوج خودش قرار بگیرد ما شاهد یک وفاق و قدرت ملی خواهیم بود.

وی افزود: باور ما این است که مشارکت حداکثری باعث افزایش مشروعیت نظام، امنیت و قدرت ملی ما خواهد شد، لذا از اینجا از همه کسانی که تا این لحظه تصمیم نگرفتند دعوت می‌کنیم که به تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای ملت که صندوق رأی است بیاندیشند و تغییر را از طریق صندوق دنبال کنند، ما راهی جز صندوق برای انتقال صدای ملت به حاکمیت و راهی جز صندوق برای تغییر در ساختار مدیریت اجرایی کشور نداریم.

صالحی امیری ادامه داد: از این جهت، به همه فرزندانم، برادران و خواهرانم و ملت بزرگ ایران این پیام را از جانب آقای پزشکیان منتقل می‌کنم که تا قبل از پایان مهلت اخذ رأی در پای صندوق‌ها حاضر شوند و یک بار دیگر اراده خودشان را تحمیل کنند به کسانی که مانع از مشارکت حداکثری هستند.

نماینده مسعود پزشکیان با بیان اینکه در مجموع روند را مثبت ارزیابی می‌کنیم گفت: مشکلات جزئی همیشه در همه انتخابات‌ها وجود داشته و دارد، از سراسر کشور گزارشات جمع‌آوری می‌شود و با همکاران عزیزم که با من هستند این را به ستاد انتخابات منتقل می‌کنیم و در حال گفت و گو وحل و فصل هستیم.

وی تاکید کرد: هیچ روندی که باعث خدشه سلامت انتخابات باشد وجود نداشته است، نماینده آقای پزشکیان در پای صندوق‌ها حضور دارند و روندی که باعث خدشه در روند انتخابات شده باشد مشاهده نکرده‌ایم اما مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد، هیچ‌گونه مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات لطمه وارد کند مشاهده نکرده‌ایم.

کد خبر 769372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.