مشارکت حداکثری اقتدار و امنیت کشور را به دنبال دارد

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات باعث می‌شود که در عرصه بین‌المللی شاهد اقتدار و امنیت کشور باشیم، گفت: مشارکت حداکثری ایران و ایرانی را در چشم جهانیان عزیز و معتبر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، امروز_پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر خبرگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم لرستان هشتم تیر کار مهمی را انجام دادند، اما امروز کار مهمتری باید انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حضور و مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات آثار ملی و هم آثار بین‌المللی به دنبال دارد، افزود: زمانی که فرد شایسته‌ای به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، با انتخاب مدیران قوی و کارآمد شاهد ارتقای فرهنگی، پیشرفت در عرصه‌ها، عدالت و نفی تبعیض و ویژه‌خواری خواهیم بود.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: مشارکت در انتخابات باعث می‌شود که در عرصه بین‌المللی شاهد اقتدار و امنیت کشور باشیم، همچنین ایران و ایرانی در چشم جهانیان عزیز و معتبر می‌شود.

وی تاکید کرد: شما با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شایسته‌ترین، راه نیمه‌تمام رئیس‌جمهور شهید را تکمیل خواهید کرد و این پیامد بین‌المللی به دنبال دارد.

خطیب جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه دشمنان از حضور شما در پای صندوق‌های رأی عصبانی هستند، اظهار کرد: این یک وظیفه اجتماعی است و امروز فردی را انتخاب خواهید کرد که با تلاش خستگی‌ناپذیر همانند شهید رئیسی برای پیشرفت و اقتدار کشور تلاش کند.

شاهرخی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در حالی دولت را تحویل گرفت که خزانه خالی بود، اما با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت داخلی حرکت رو به جلو را آغاز کرد، تاکید کرد: اکنون باید به کسی رأی دهیم که به دنبال روابط بین‌المللی همچون شهید رئیسی باشد و هم اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه فردا، شنبه شانزدهم تیر، شنبه مهربانی و دوستی است و انتخابات با مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در حال انجام است، عنوان کرد: روز شنبه تقویت رقابت و دوستی و پس از تأیید شورای نگهبان آغاز چهار سال خدمت‌گزاری جهادی برای رضای خدا و به نفع مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: هرکسی انتخاب شود، منتخب مردم است و باید در راستای ارتقای فرهنگی و پیشرفت این ملت تلاش کند.

شاهرخی گفت: هر فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، باید به این نکته توجه کند که شخصیت دوم کشور است و قلمرو اختیارات فراوانی دارد؛ اما بر حیطه اسناد بالادستی و تحت نظارت ولی فقیه انجام وظیفه می‌کند و ما باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم افزود: در دنیایی که پر از ظلم و فساد است، آشنایی با معارف امام حسین (ع) ضروری است.

خطیب جمعه خرم‌آباد گفت: محرم و صفر راه دفاع از حق و مظلومان و شیوه‌های مقاومت را به انسان یاد می‌دهد.

شاهرخی تاکید کرد: تداوم خط راه امام حسین (ع) از نکات مهمی است که در عصر حاضر باید به آن توجه شود.

کد خبر 769371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.