همه‌چیز برای انتخابات امن در سراسر استان اصفهان فراهم شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین امنیت حوزه‌های انتخابیه در مرحله دوم انتخابات از حضور شوق انگیز کارکنان پلیس در این ماموریت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: پلیس اصفهان با همان شرایط و مؤلفه‌هایی که در دور اول انجام گرفت به میدان آمد و برای رفع نقاط ضعفی که در برخی موارد وجود داشت هم برنامه‌ریزی لازم را صورت داده است.

وی افزود: همه چیز برای یک انتخابات امن و آرام در سراسر استان فراهم شده و امید است این مأموریت هم با همراهی مردم و تلاش نیروی انتظامی استان و همکاری نیروهای بسیج و سایر دستگاه‌های مسئول با آرامش و امنیت کامل به سرانجام برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: گزارش‌های دریافتی هم حاکی از حضور شوق‌انگیز و وصف ناپذیر کارکنان پلیس در مأموریت مهم تأمین امنیت دور دوم انتخابات است و البته این عزیزان در کنار انجام وظایفی که برای آنها تعیین شده همگام و همدوش با مردم در انتخابات نیز شرکت کرده و هر کدام به عنوان یک شهروند ایرانی در سرنوشت و آینده کشور ایفای نقش می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی در برقراری امنیت انتخابات اظهار داشت: مأموران سخت‌کوش انتظامی در فاصله یک هفته وظیفه خطیر و مهم امنیت برگزاری دو مرحله از انتخابات ریاست جمهوری را انجام دادند که جا دارد تا از زحمات این عزیزان و خانواده‌های صبور آنان تقدیر و تشکر کنم.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه در حوزه انتخابات با چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری مواجه هستیم، اذعان کرد: امنیت پایه و اساس این چهار راهبرد به شمار می‌آید و امیدواریم بتوانیم با برگزاری یک انتخاباتی پرشور در سایه امنیت و آرامش کامل برگ زرین دیگری بر افتخارات پلیس افزوده و گامی دیگر در راه پیشرفت و توسعه کشور برداریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور حداکثری مردم در انتخابات را تثبیت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاری در چشم دشمنان این نظام اعلام کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم عزت و اقتدار نظام اسلامی در جهان را به همراه خواهد داشت، به گونه‌ای که در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و این حضور حداکثری مردم به رفع برخی موانع و گشایش‌ها در حوزه بین الملل نیز کمک می‌کند.

سردار هاشمی فر با مهم دانستن حضور و مشارکت حداکثری مردم خاطر نشان کرد: مطمئناً هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز افزوده شده و ما در میدان برای ایجاد و حفظ امنیت کشور هزینه کمتری خواهیم داد.

کد خبر 769368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.