اقتدار و عزت ایران اسلامی در گرو مشارکت پرشور مردم در انتخابات است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان امنیت پایدار، اقتدار وعزت ایران اسلامی را در گرو مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب درست و آگاهانه آنان در این آزمون بزرگ دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت الاسلام محمدحسین ایروانی اظهار کرد: در ابتدا پیشاپیش فرارسیدن ایام ماه محرم، ماه عزای سید و سالار شهیدان را به همه هموطنان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که به همه توفیق دهد تا بتوانیم امسال هم همانند سال‌های قبل در مجالس عزاداری آن حضرت شرکت کنیم و عشق و ارادت خالصانه خود به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نشان دهیم.

وی افزود: مردم ایران امروز در برابر یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفتند و آن حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری است و باید بدانند که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حضور در این مرحله از مرحله اول هم مهم‌تر و حساس‌تر است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه چشم جهانیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان می‌دهد که این نظام از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است و این ملت هرگز اجازه نخواهد داد تا بیگانگان در سرنوشت آنها دخالت داشته باشند.

حجت الاسلام ایروانی خاطرنشان کرد: امروز برای حفظ و استمرار دستاوردهای غرور آفرین انقلاب اسلامی و عبور اقتدارآمیز از مسائل اقتصادی و سیاسی و رویارویی با طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان، بیش از هر زمان دیگری به حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات نیاز است و همه باید احساس تکلیف کنند و در این مرحله از انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی گفت: از همه مردم می‌خواهم که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را نقش بر آب و به امنیت پایدار، اقتدار و عزت ایران اسلامی کمک کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اذعان کرد: امیدوارم مردم عزیز با مشارکت حداکثری و انجام یک انتخاب درست و آگاهانه زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور را فراهم آورده و در پیشگاه عدل الهی و قضاوت آیندگان سربلند باشند.

کد خبر 769364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.