افزایش مشارکت مردم در انتخابات تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را کاهش می‌دهد

استاندار یزد گفت: مشارکت پایین در انتخابات منجر به افزایش تحریم، تهدیدها و فشارها بیشتر به مردم می‌شود، اما مشارکت بالا مسائل کشور و استان را بهتر حل می‌کند.

مهران فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به استقبال خوب مردم استان یزد در دوره اول و دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: به پاس قدردانی از مشارکت خوب مردم سر به سجده می‌گذاریم، چراکه تاکنون به خوبی پا به کار بوده‌اند.

وی افزود: مردم یزد قدرشناسی کردند و هفته گذشته حضور خوبی در هشتم تیر داشتند.

استاندار یزد با اشاره به حضور گسترده و افزایشی مردم پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: امروز نیز این مردم پای صندوق رأی خواهند آمد، مشارکت بالاتری رقم خواهند زد و پدیده انتخابات امسال خواهند شد.

فاطمی با دعوت از مردم استان یزد، اضافه کرد: اگر توانسته‌ایم وظیفه خود را در حد توان نسبت به مردم جای بیاوریم و با توجه به اقداماتی ارزشمندی که دولت شهید جمهور در راستای خدمت به مردم انجام داد از مردم دعوت می‌کنیم برای انتخابات رئیس‌جمهور نهم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی اضافه کرد: کشور ما به مدیر اجرایی قوی نیاز دارد و امروز به هر رأی مردم برای سرافرازی یزد نیاز است، چراکه مدیر اجرایی قوی به پشتوانه مردمی و سرمایه اجتماعی نیاز دارد و به این سرمایه وابسته است، اگر سرمایه اجتماعی نظام ضعیف شود همه متضرر می‌شوند.

استاندار یزد گفت: فارغ از هر نوع نگاه، جناح و سلیقه، منتخب ملت ایران برای همه محترم است و رئیس‌جمهور باید نصاب بالای رأی را کسب کند تا از حقوق و منافع ملی مردم ایران دفاع کند.

فاطمی افزود: مشارکت پایین منجر به افزایش تحریم، تهدیدها و فشارها بیشتر به مردم می‌شود، مشارکت بالا نیز مسائل کشور و استان را بهتر حل می‌کند.

وی تاکید کرد: امید است که مردم به حرمت خون شهدا و شهدای خدمت به نیت شهدا پای صندوق حاضر شوند و حماسه دیگری خلق کنند.

کد خبر 769355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.