برگزارکنندگان انتخابات را با کمال امانت برگزار می‌کنند

استاندار قزوین گفت: برگزارکنندگان انتخابات با کمال امانت، سلامت، بی‌جهتی و بی‌طرفی انتخابات را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی بعدازظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین، اظهار کرد: مشارکت نسبت به دور اول افزایش پیدا کرده که ممکن است تا پایان روز بیشتر هم باشد.

وی افزود: ماهیت دور دوم انتخابات دوقطبی شدن است که در افزایش مشارکت تأثیرگذار خواهد بود، این دومین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری کشور است که به دور دوم کشیده شده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه نظام و جمهوری اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و تداوم پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی جریان‌های فکری و سیاسی مختلف و متفاوت با حمایت مردم بر سر کار آمده و اداره کشور را به دست گرفته‌اند.

اعلایی اضافه کرد: در حال حاضر هم در برهه‌ای قرار داریم که دو جریان متفاوت در حال رقابت هستند و اراده مردم است که نتیجه نهایی را رقم می‌زند، به طوری که حتی الان که چند ساعت به پایان انتخابات مانده هنوز کسی نمی‌تواند حدس بزند چه کسی رئیس جمهور خواهد بود که این از ویژگی‌های نظام مردم سالار دینی است.

وی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات با کمال امانت، سلامت، بی‌جهتی و بی‌طرفی انتخابات را برگزار می‌کنند؛ البته برگزار کننده اصلی مردم هستند، سلایق مختلف سیاسی هم در روند اجرایی حضور دارند و نمایندگان کاندیداها هم در صندوق رأی و هیئت‌های اجرایی حضور دارند که این برای اولین بار رقم خورده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه حساسیت انتخابات بالا است، گفت: طبیعی است که برخی بخواهند برای تقویت نامزد مورد نظر خود نقش‌آفرینی فراقانونی داشته باشند که به طور جدی با آن برخورد خواهد شد. تاکنون تعدادی پرونده به دستگاه قضائی استان ارجاع داده شده اما روند کلی با سلامت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار نفر در استان قزوین در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

کد خبر 769337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.