برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در ۸۳۵ شعبه اخذ رأی استان در سلامت و امنیت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ جمعه، پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در صندوق‌های رأی در این استان اظهار کرد: تعداد ۸۳۵ صندوق اخذ رأی در مناطق شهری، روستایی و عشایری سراسر استان، کار رأی‌ گیری از مردم را انجام می‌دهند و همه صندوق‌ ها فعال هستند.

وی افزود: طبق آخرین آمار ۱۴۷ هزار نفر رأی خود را به صندوق انداختند که ۲۵ درصد متقاضیان رأی خود را به صندوق انداختند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی در همه شهرستان استان پای کار هستند، گفت: دستگاه‌ها هوشیار پای کار هستند و عامل نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و مردم با آرامش رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی با تأکید بر اینکه مردم استان مشارکت خود در انتخابات را افزایش دهند، تصریح کرد: در دور اول جز پنج استان اول نبودیم که انتظار می‌رود مردم در دور دوم پای کار بیایند و رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

احمدزاده با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و سایت‌های خبری، خاطرنشان کرد: این مطالب بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و برخی سایت‌ها و اشخاص با ایجاد فضای روانی به دنبال بهره‌برداری سیاسی هستند و کار انتخابات در بستر قانونی در کمال صحت و آرامش در حال انجام است.

کد خبر 769304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.