مسیر انقلاب با عنایات حضرت حق و حضور مردم حفظ می‌شود

امام جمعه موقت تیران گفت: مسیر انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمنان و با عنایات حضرت حق و حضور مردم، حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین کریمی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران که در محل حسینه قدیم تیران برگزار شد، اظهار کرد: کودتاهای زیادی علیه این انقلاب توسط دشمن برنامه‌ریزی شده است، اما خنثی شده و آرامش در کشور برقرار بوده است.

وی افزود: مسیر انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های زیاد دشمنان با عنایات حضرت حق و حضور مردم حفظ می‌شود.

امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای تعیین سرنوشت بوده است، تصریح‌کرد: مشارکت بالا اقتدار و عزت کشورمان را در دنیا رقم می‌زند، باید ویژگی‌های کاندید اصلح را در نظر گرفت و به آن رأی داد.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم هستیم، اضافه کرد: مداحان با مطالعه مطالب صحیح و پایه و اساس مداحی کنند و دروغ‌پردازی انجام ندهند.

وی دروغ‌پردازی در مداحی را گناه کبیره دانست و ادامه داد: دروغ‌پردازی احتمال شبه افکنی در بین مخاطبان را به وجود می‌آورد و این موضوع موجب بدبینی به دین خواهد شد.

امام جمعه موقت تیران از مداحان خواست تا با سلیقه خاص در مداحی به عفاف و حجاب نیز بپردازند چراکه این موضوعات امروز برای جامعه ما نیاز است.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه در اروپا و آمریکا انجمن‌های گسترش حجاب تشکیل شده است، تصریح کرد: در آن کشورها زمانی که نتایج بی حجابی و بی‌عفتی را دیدند، مسیر خود را تغییر دادند و به دنبال حجاب رفتند، اما در کشور ما تعدادی به دنبال گسترش فرهنگ‌های نادرست هستند.

وی ادامه داد: باید مسیر واقعی را بشناسیم و راهی که دشمن و تعداد مغرض طی می‌کنند را ادامه ندهیم که از واقعیت دور شویم و سرنوشت بدی برای خود به وجود بیاوریم.

امام جمعه موقت تیران گفت: خانواده‌ها و مداحان به این موضوعات بپردازند و مسیر واقعی را برای نسل جدید نشان دهند تا آن‌ها در مسیر انسان‌های خوب قرار گیرند.

کد خبر 769303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.