مشارکت بالا در انتخابات موجب قوام نظام می‌شود

امام‌ جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب عزت نظام می‌شود گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی یک اصل مهم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن محرم و ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) قرار داریم، اظهار کرد: یکی از مهمترین امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، این است که از خاطره عاشور برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در بررسی‌ها متوجه شدند عاشورا و محرم تا قیامت ماندگار است، افزود: هیچ گاه نباید امت اسلامی ماجرای عاشورا که به عنوان یک درس، یک عبرت و یک پرچم هدایت است از نظر دور بدارد چرا که قطعاً اسلام، زنده به عاشورا و به حسین‌بن‌علی (ع) است.

امام‌جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: مراسم عاشورا و عزاداری برای امام حسین (ع) با شکوه برگزار شود تا چشم دشمنان اسلام کور شود.

کرامتی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: با توجه به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست به دور دوم کشیده شد مردم در این دوره هم شرکت کنند تا مشارکت بالا رود.

وی با بیان اینکه تمام دنیا چشم به مشارکت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری دوخته‌اند، تاکید کرد: مشارکت بالا موجب حفظ آبرو و عزت نظام، قوام و دوام نظام، و قدرت مسئولین می‌شود.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: شرکت در انتخابات شعار نیست، حقیقتی است که تمام سیاست مداران دنیا روی آن اتفاق نظر دارند و رئیس جمهور منتخب باید مورد احترام تمام مردم قرار گیرد، زیرا آنچه که در انتخابات یک اصل مهم است حفظ وحدت و انسجام ملی است.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: همه نامزدها در راستای یک هدف ریل گذاری دارند، طبیعت انتخابات همین است که اختلافات برجسته می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید که نسبت به یکدیگر تنش ایجاد می‌کنند بنابراین باید سعه‌صدر داشت.

کد خبر 769286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.