استقرار صندوق‌های سیار اخذ رای در محل خدمت آتش‌نشانان شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: یک دستگاه اتوبوس سیار برای اخذ رای در ایستگاه‌های بیست‌وچهارگانه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شیراز در حال جمع‌آوری آرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عیدی‌پور امروز- جمعه پانزدهم تیر_ با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۲ کلان‌شهر شیراز رأی خود را به صندوق انداخت و اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز هم‌گام و هم‌پا با مردم شهیدپرور شهر شیراز و استان فارس و سراسر کشور در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی افزود: با همکاری صورت گرفته صندوق‌های سیار در ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری آرای آتش‌نشان‌ها هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به ماهیت شغل آتش‌نشانان که باید به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش باشند، امکان حضور در شعب اخذ رأی برای آنها فراهم نبود، در این راستا صندوق‌های سیار اخذ رأی در اختیار همکاران آتش‌نشانان قرار گرفت تا بتوانند در این امر خطیر که موضوعی حیاتی برای کشور است مشارکت فعال داشته باشند.

عیدی‌پور با دعوت از شهروندان شیراز و مردم استان فارس به جهت حضور در عرصه انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با حضور پر شور مردم حماسه‌ای جدید در کشور ثبت شود.

وی در خصوص فرآیند رأی‌گیری خاطرنشان کرد: یک دستگاه اتوبوس سیار برای اخذ رأی در ایستگاه‌های بیست‌وچهارگانه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شیراز در حال جمع‌آوری آرای است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: هدف از این اقدام آن است تا آرا جمع‌آوری شود تا علاوه بر اخذ رأی از سوی آتش‌نشانان، در صورت وقوع حوادث عملیات‌های اورژانسی انجام شود.

کد خبر 769278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.