مشارکت خوب مردم دشمنان را ذلیل می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه استان یزد در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در زمره استان‌های ممتاز در عرصه مشارکت سیاسی بود گفت: مشارکت خوب مردم، دشمنان را ذلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در پای صندوق رأی با اشاره به حضور شکوهمندانه مردم ولایتمدار و قدرشناس استان یزد در انتخابات هشتم تیر، اظهار کرد: استان یزد در دوره اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در زمره استان‌های ممتاز در عرصه مشارکت سیاسی قرار گرفت.

وی افزود: مشارکت مردم یزد حدود ۶۰ درصد بود که نشانه روشنی از اوج بصیرت و آگاهی مردم شریف است و بدین واسطه از حضور خوب و به موقع مردم تقدیر و تشکر داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: کشور به حضور همیشه در صحنه مردم احتیاج دارد، رأی دادن یک تکلیف الهی، شرعی و اجتماعی است.

ناصری یزدی ابراز امیدواری کرد: شخصی که رئیس جمهور می‌شود به فکر دین، انقلاب و تقویت اسلام باشد، مردم نیز همیشه در صحنه باشند و در تصمیم‌گیری مسائل مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: همه افراد به خصوص رأی اولی‌ها که می‌توانند رأی بدهند به این تکلیف خود عمل کنند و خودشان برای آینده تصمیم بگیرند اگر نتیجه مشارکت خوب باشد، دشمنان ذلیل می‌شوند.

کد خبر 769263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.