استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار مرکزی امروز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در شعبه اخذ رأی مصلی بیت‌المقدس در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی را که امروز شاهد هستیم و از سایر شعب استان هم گزارش‌هایی را گرفتیم، از همان ساعات آغازین رأی‌گیری جمعیت بسیار خوبی در شعب حضور پیدا کرده‌اند که امید می‌رود این روند تا ساعات پایانی تداوم داشته باشد.

وی افزود: مشارکت امروز بسیار مهم است چون به طور قطع به یقین امروز رئیس جمهور کشور تعیین می‌شود، بنابراین امید می‌رود مردم استان نیز نقش ویژه‌ای را در این انتخابات داشته باشند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه با حضور پرشور در انتخابات پیوند بین مردم و نظام اسلامی تقویت خواهد شد، تصریح کرد: انتخابات در کشوری که نظام مردم‌سالاری دینی در آن حاکم است در تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی و عناصر اقتدار و انسجام اجتماعی تأثیرگذار است و حضور پرشور مردم موجب سرشکستگی دشمن خواهد شد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی این پیام را مجدد به جهان منعکس می‌کند که بخش جمهوری نظام که مبتنی بر مردم‌سالاری است همچنان بر پایه‌های مردم استوار است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه است و مشارکت در انتخابات یکی از مصادیق آن است، گفت: چهار سال نظام اجرایی کشور تحت تأثیر انتخاب امروز مردم است و مشارکت مردم در عین انتخاب اصلح حائز اهمیت بسیاری است.

کد خبر 769259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.