مشارکت مردم در انتخابات کشور را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز همچون دوره قبل و هفته گذشته با حضور پر شور مردم روبه‌رو شویم و با این انتخاب سرنوشت‌ساز، در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور پیش رویم.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» و معنای آن که خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند، اظهار کرد: مردم ایران همیشه و در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی و حماسه‌های مختلف حضور داشته‌اند و از آرمان‌های کشور و انقلاب در تمام ادوار با قدرت و آگاهی دفاع کرده‌اند.

وی افزود: اگر امروز در تمام حوزه‌های علمی، پژوهشی، صنعتی و فرهنگی به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم، به دلیل حضور مردم در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان حضور مردم اصفهان در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را گسترده خواند و تصریح کرد: امیدواریم در دوره دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز همچون دوره قبل و هفته گذشته با حضور پر شور مردم روبه‌رو شویم و با این انتخاب سرنوشت‌ساز، در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور پیش رویم.

فلاح ادامه داد: با حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات، رئیس‌جمهور با قدرت بیشتری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 769253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.