انگلیس و هلند در اندیشه رسیدن به نیمه‌نهایی

آخرین روز از رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا _شنبه شانزدهم تیر_ با انجام دو بازی برگزار خواهد شد.

انگلیس _ سوئیس؛ سه‌شیرها مدعی نیستند

در نخستین دیدار روز دوم دو تیم انگلیس و سوئیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه دوسلدورف آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان ساوت گیت در سه دیدار مرحله گروهی برابر صربستان به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند و مقابل دانمارک و اسلوونی نیز به تساوی رضایت دادند.

سه‌شیرها در سه بازی مرحله گروهی با زدن دو گل و دریافت یک گل تفاضل یک را از خود به جا گذاشته‌اند.

انگلیس با پنج امتیاز به عنوان تیم اول گروه C پا به یک هشتم نهایی گذاشت و در این مرحله نیز مقابل اسلواکی به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد تا در یک چهارم نهایی آماده رویارویی با سوئیس شود.

شاگردان یاکین نیز در سه بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر مجارستان با نتیجه سه بر یک به عنوان تیم پیروز از زمین مسابقه خارج شدند و در جدال با اسکاتلند و آلمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سوئیس در سه دیدار مرحله گروهی با زدن پنج گل و دریافت سه گل از رقبای خود تفاضل دو را به جا گذاشته است.

شاگردان یاکین در مجموع با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در این مرحله با نتیجه دو بر صفر از سد ایتالیا گذاشتند و به یک چهارم نهایی رسیدند.

در پنج دیدار گذشته دو تیم هشت گل به ثمر رسیده که از این تعداد هفت گل به انگلیس و یک گل به سوئیس تعلق داشته است.

ناگفته نماند که در این پنج مسابقه انگلیس چهار مرتبه به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شده و یک جدال نیز با تساوی به پایان رسیده است.

انگلیس و هلند در اندیشه رسیدن به نیمه‌نهایی

هلند _ ترکیه؛ لاله‌های نارنجی و نیمه‌نهایی

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ دو تیم هلند و ترکیه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان کومان در سه مسابقه مرحله گروهی با کسب یک پیروزی برابر لهستان، یک تساوی مقابل فرانسه و یک شکست برابر اتریش با کسب چهار امتیاز و تفاضل صفر به عنوان تیم سوم گروه D به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند.

لاله‌های نارنجی در این مرحله نیز رومانی را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو برداشتند و در حال حاضر با هدف رسیدن به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل ترکیه صف‌آرایی خواهند کرد.

ترکیه نیز در سه بازی مرحله گروهی برابر گرجستان و جمهوری چک به پیروزی دست پیدا کرد و برابر پرتغال با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

شاگردان مونتلا در مرحله گروهی با زدن پنج گل و دریافت پنج گل تفاضل صفر را از خود به جا گذاشتند و به عنوان تیم دوم گروه F با شش امتیاز به یک هشتم نهایی رسیدند.

ترکیه در این مرحله موفق شد با نتیجه دو بر یک اتریش را با شکست روبه‌رو کند تا آماده جدال با هلند در یک چهارم نهایی شود.

انگلیس و هلند در اندیشه رسیدن به نیمه‌نهایی

کد خبر 769238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.