حضور پر شور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام و انقلاب می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب تقویت نظام و انقلاب می‌شود که امیدواریم با انتخاب یک رئیس‌جمهور شایسته و انقلابی برای ایران عزیزمان بیش از پیش در آبادانی و استقلال کشورمان پیشتاز باشیم.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از حضور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با وجود اینکه در ساعات ابتدایی روز است، اما حضور پر شور مردم غرورآفرین و نشان از متعهد بودن ملت به کشور و آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: این دوره از انتخابات نیز به‌طور قطع با مشارکت بالای مردم و انتخاب فرد اصلح از سوی ملت برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و انقلابی حائز اهمیت است، چراکه هر زمان این حضور و مشارکت کمرنگ شود یا در بعضی عرصه‌ها ضعیف عمل کنیم، به‌طور قطع دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود جسور خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب تقویت نظام و انقلاب می‌شود، گفت: امروز یک روز سرنوشت ساز است و امیدواریم با انتخاب یک رئیس‌جمهور شایسته و انقلابی برای ایران عزیزمان بیش از پیش در آبادانی و استقلال کشورمان پیشتاز باشیم.

کد خبر 769214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.