شرکت در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: شرکت در انتخابات مهر تأییدی است بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین وظیفه‌ امروز ما پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امیر سرتیپ‌دوم ستاد حسین محمد شفیعی ظهر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در حاشیه حضور خود در انتخابت در شعبه اخذ رأی مسجدالنبی اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار، مؤمن و انقلابی قزوین تاکنون ثابت کردند که اگر از هر طیف و جناح سیاسی باشند، فقط یک حرف دارند و آن هم پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز همه ما شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی هستیم و تا پایان زمان مهلت قانونی همچنان شاهد این حضور باشکوه باشیم چرا که این حضور در نهایت مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های زنجان و قزوین با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پیام «نه» دوباره به دشمنان نظام ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: این پیام تنها مربوط به امروز نبوده و در هر زمانی که نظام مقدس ما نیازمند به حضور مردم در صحنه بوده، آنان پای کار آمده‌اند.

امیر محمدشفیعی اضافه کرد: اگرچه دشمن خیلی تلاش می‌کند تا این حضور در هر دوره کم و کمرنگ‌تر شود ولی جوابشان را نه از سوی مسؤولان، سیاسیون و نظامیان بلکه از خود مردم و حماسه حضورشان را مقاطع مختلف دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز بار دیگر دشمنان ما پیامشان را با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری شاهد هستند و در نهایت نیز پیروز نهایی هم خود مردم خواهند بود. مردم میهن اسلامی ما به بهترین شکل ممکن پاسخ دشمنان نظام مقدس را داده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که احمق‌ترین دشمن ما این پیام مردم ما را متوجه نشده باشد، پیامی هم نیست جز اینکه ما پای کار نظام و انقلاب هستیم و هیچ چیزی را با این نظام عوض نخواهیم کرد.

امیر محمدشفیعی اضافه کرد: از همه مردم سراسر میهن اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور و مؤمن قزوین تقاضا داریم امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی برگه آرای خود را به صندوق بیندازند.

وی ادامه داد: این کار مهر تأییدی است بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین وظیفه‌ای که امروز بر عهده همه ما است، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب اصلح است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های زنجان و قزوین با بیان اینکه این انتخاب به هیچ عنوان برای ما سخت نیست، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در مورد فرد اصلحی که می‌تواند پیرو راه شهیدان خدمت، پای کار نظام و دلسوز مردم باشد، مشخص است و مردم با انتخاب امروز خود و در پایان شمارش آرا موفق عمل کنند.

امیر محمدشفیعی افزود: هر فردی که پیروز انتخابات باشد، بداند هر رأیی که مردم داده‌اند، سنگینی بار مسؤولیت بر دوش این عزیز خواهد بود و این سنگینی بار مسؤولیت ایجاب می‌کند پای کار نظام و مردم باشد، به قول و وعده‌هایی که داده بایستی عمل کند و امیدواریم در نهایت روز به روز شاهد پیشرفت اقتدار و عزت ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 769213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.