با مشارکت حداکثری در انتخابات اجازه سوء‌ استفاده به دشمن ندهیم

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: دشمن همواره در کمین نشسته است تا از فضای انتخاباتی به نفع خود استفاده کند و ما باید با مشارکت حداکثری اجازه ندهیم که این مهم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز _جمعه پانزدهم تیر_ پس از انداختن رأی خود در صندوق مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: همه دغدغه‌های مردم در راستای رفع مشکلات معیشتی است و از این رو رئیس جمهور آینده باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاورد تا بتوانیم بر مشکلات معیشتی پیروز شویم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نهایت دولت را پشتیبانی خواهند کرد و سپاه و مردم برای خدمت‌رسانی پای کار خواهند آمد، ما هم به مردم قول خواهیم داد که در راستای حل مشکلات جامعه با تمام قوا پای کار باشیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود، ادامه داد: دشمن همواره در کمین نشسته تا از فضای انتخاباتی به نفع خود استفاده کند، ما باید با مشارکت حداکثری اجازه ندهیم که این مهم فراهم شود.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: به واسطه شهادت رئیس‌جمهور شهید کمتر از ۵۰ روز کشور برای برگزاری انتخابات آماده شد و هم اکنون نیز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی تاکید کرد: ۴۶ سال است که ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی به افزایش ارزش‌های والای انسانی پرداختند و اکنون هم با حضور پرشور دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

کد خبر 769208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.