فعالیت رایگان سامانه ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان شهر اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از فعالیت رایگان سامانه ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان شهر اراک خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: سامانه ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان شهر اراک که با اختصاص و تجهیز دو دستگاه ون وانا راه‌اندازی شده است، امروز جمعه پانزدهم تیر، ویژه انتخابات ریاست جمهوری به صورت رایگان فعالیت دارد.

وی افزود: در راستای حضور هر چه با شکوه تر تمامی اقشار مردم در پای صندوق‌های رأی و حمایت از جانبازان و معلولین و تردد آسان ایشان در شهر، سامانه ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان شهر اراک، با اختصاص و تجهیز دو دستگاه ون وانا راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: سامانه ویژه حمل‌ونقل جانبازان و معلولین شهر اراک امروز جمعه پانزدهم تیر، ویژه انتخابات ریاست جمهوری به صورت رایگان فعال است.

ساده‌وند اضافه کرد: جانبازان و معلولان برای استفاده رایگان از ون‌های مناسب‌سازی شده می‌توانند پس از ثبت درخواست سفر همراه با مشخصات مبدا و مقصد (شعبه اخذ رأی) در سامانه ۱۸۲۸، از خدمات این سامانه و دستگاه‌های ون، برای حمل‌ونقل در شهر استفاده کنند.

کد خبر 769204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.