مردم فرد کارآمد و اصلح را انتخاب کنند/ «نیامدن» مسائل را حل‌ نمی‌کند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رئیس‌جمهور به‌عنوان نفر دوم کشور باید بتواند دو قوه دیگر را با خود همراه کند که امیدواریم مردم فرد کارآمد و اصلح را انتخاب کنند تا بهترین‌ها برای ملت ایران رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی امروز _ جمعه پانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای دولتی که سر کار می‎‌آید، رئیس‌جمهور همه ملت ایران خواهد بود، چه ما به او رأی بدهیم و چه ندهیم یا در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم.

وی افزود: رئیس‌جمهوری که رأی ضعیفی داشته باشد، فارغ از مصداق، در روابط بین‌الملل، توسعه اقتصادی و حوزه گفت‌وگو با اقوام و مذاهب داخلی خود دچار چالش می‌شود و مشکلات امنیتی، اقتصادی و بین‌المللی ما بیشتر خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بنابراین به تمام مردم حتی آن‌هایی که ناراحت و عصبانی هستند و مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و فکر می‌کنند دولت‌ها به آن‌ها فکر نکرده‌اند یا برای آن‌ها اهمیت قائل نبودند، می‌گویم که نیامدن مسئله را تشدید می‌کند و حل‌وفصل نمی‌کند.

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: کسی باید رئیس جمهور شود که بتواند سیاست‌های طراحی و ذکر شده را به خوبی و قدرت جلو ببرد، البته هر دو کاندیدا قائل به پیش‌بردن سیاست‌های نظام و مقام معظم رهبری، همچنین اجرای قانون هستند.

وی ادامه داد: کسی باید رئیس‌جمهور شود که بتواند قوی‌تر در حوزه سیاست خارجی کارها را جلو ببرد، خودباوری به مردمی‌سازی داشته باشد و بتواند مردم کشور را اداره کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال حاضر موضوع اصلی مسئله کارآمدی و توانایی و بسیج امکانات و روابط با قوا است، گفت: رئیس‌جمهور به‌عنوان نفر دوم کشور باید بتواند دو قوه دیگر را با خود همراه کند که امیدواریم مردم فرد کارآمد و اصلح را انتخاب کنند تا بهترین‌ها برای ملت ایران رقم بخورد.

کد خبر 769195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.