ظرفیت شهرداری‌ها برای برگزاری انتخابات فعال است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ظرفیت خدماتی و مدیریتی شهرداری‌های این استان برای برگزاری انتخابات فعال و به‌کارگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدمهدی فردوسی صبح امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در سفر به تیران در نشست با فرماندار و مسئولان اجرایی انتخابات و بازدید از شعب اخذ رأی، اظهار کرد: ظرفیت خدماتی و مدیریتی شهرهای استان اصفهان برای برگزاری انتخابات فعال بوده و شهرداران همکاری با ستاد انتخابات دارند.

وی افزود: تأمین نیرو، ماشین‌آلات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات متناسب با نیاز هر منطقه توسط شهرداری‌های استان انجام شده و شرایط آرامی در همه شهرها وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ادامه داد: تعامل و همکاری مدیران شهری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌ها برای برگزاری یک انتخاب پر شور وجود داشته و شهروندان نیز برای حماسه آفرینی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

فردوسی با بیان اینکه مدیریت شهری در ۱۱۰ شهر استان اصفهان در افزایش مشارکت فعالیت داشته‌اند، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تبلیغات شهری به ضرورت‌های حضور در انتخابات اختصاص یافته و شهروندان به این موضوع مهم ترغیب شده‌اند.

وی اضافه کرد: در تبلیغات شهری موضوع ضرورت حضور و انتخاب اصلح محور قرار گرفته بود و شهرداری‌ها این مأموریت مهم را انجام دادند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان تاکید کرد: تأمین مکان برای تبلیغات نامزدها از دیگر اقدامات شهرداری‌ها برای این انتخابات بود که این اقدام زیبا و منظر شهری را حفظ خواهد کرد.

فردوسی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را مهم دانست و گفت: اقتدار ملی و بین‌المللی ارمغان این حضور ارزشمند است و زمینه‌ساز پیشرفت کشور می‌شود و رئیس‌جمهور منتخب نیز دغدغه‌های مردم را مورد توجه قرار خواهد داد.

امیر عرب، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تیران و کرون نیز در این نشست با اشاره به همکاری سه شهرداری تیران، رضوانشهر و عسگران در تأمین زیرساخت‌های انتخابات، گفت: شهرداران در تبلیغات شهری، تأمین مکان برای تبلیغات نامزدها و تأمین نیرو و ماشین آلات برای شعب اخذ رأی همکاری داشتند.

وی افزود: تبلیغات نامزدها، افراد صاحب نفوذ، فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی نقش مهمی در افزایش مشارکت داشته که تیران و کرون از این حیث در دوره قبل جایگاه مهمی داشت و درصد مشارکت این منطقه از میانگین استانی و کشوری بالاتر بود.

کد خبر 769164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.