آمادگی صنعت برق کشور برای تأمین برق پایدار شعب اخذ رأی دور دوم انتخابات

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: نیروهای عملیاتی و پشتیبانی صنعت برق به‌منظور اطمینان از تأمین برق پایدار همه مراکز و شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور در آمادگی کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: هم اکنون همه گروه‌های عملیاتی در مراکز از پیش تعیین شده مستقر و در حال تلاش برای اطمینان از تأمین برق پایدار شعب اخذ رأی هستند.

وی با بیان اینکه در مراکز حساس و مهم نیز مولدهای اضطراری پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: صنعت برق نیز در کنار سایر دستگاه‌های مسئول، خود را مهیای برگزاری هر چه پرشورتر دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کرده است.

مدیرعامل شرکت توانیر از همه پرسنل صنعت برق خواست تا مثل همیشه که با فعالیت جهادی و با ازخودگذشتگی نسبت به تأمین برق کشور اقدام کرده‌اند، با حضور در انتخابات نقش خود را در ساخت ایرانی آباد ایفا کنند.

رجبی مشهدی با اشاره به‌پیش بینی نقشه‌های هواشناسی از افزایش شدت گرما برای هفته آینده در سراسر کشور، افزود: مطابق پیش‌بینی‌ها میزان تقاضای مصرف برای هفته آینده بار دیگر نصاب جدیدی را ثبت خواهد کرد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان تقاضای مصرف برق کشور با حاکم شدن موج جدید گرما از ۷۴ هزار مگاوات عبور کند که تأمین مطمئن و پایدار این میزان برق مستلزم همراهی عموم مشترکان است تا صنعت برق را در گذر از این روزهای گرم تابستان بدون ایجاد کوچک‌ترین خللی در تأمین برق یاری کنند.

سخنگوی صنعت برق از همه هم‌وطنان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش باانرژی و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق ضمن کمک به تأمین برق پایدار برای همه مشترکان، از جوایز ارزنده آن نیز شامل ۳۰۰ خودرو و میلیون‌ها جایزه ارزنده دیگر بهره‌مند شوند.

کد خبر 769144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.