حضور پر شور در انتخابات لازمه ایران قوی داشتن است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است و اگر ایران قوی و ایران مقتدر می‌خواهیم و اگر می‌خواهیم که روزبه‌روز در صحنه‌های مختلف حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی به سرعت رشد کنیم، باید در این انتخابات حضور جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، صبح امروز_جمعه پانزدهم تیر_ در حاشیه برگزاری دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به فضل الهی مرحله دوم انتخابات شروع شد و همه عوامل اجرایی و نظارتی پای کار هستند و با دقت و سلامت بر فرایند انتخابات و رأی مردم که حق‌ الناس است نظارت می‌کنند.

وی افزود: همه موظف هستیم که با دقت پیگیری کنیم که این انتخابات در سلامت کامل برگزار شود، بنابراین هم به عوامل اجرایی و هم بازرسان و هم مجموعه شورای نگهبان در استان تاکید ویژه کردیم که با دقت برنامه‌ها را پیگیری کنند که هم در امنیت کامل و هم در سلامت کامل برگزار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور و مشارکت مردم بسیار مهم است و اگر ایران قوی و ایران مقتدر می‌خواهیم و اگر می‌خواهیم که روزبه‌روز در صحنه‌های مختلف حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی به سرعت رشد کنیم، باید در این انتخابات حضور جدی داشته باشیم.

کرمی بیان کرد: مردم ما مردمی بصیر هستند و می‌دانند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند تا کسی که با همه وجودش دل‌سوز اسلام عزیز باشد و برای مردم و رفع مشکلات آنها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی شبانه‌روز از پای ننشیند، روی کار بیاید و به فضل الهی آینده از آن اسلام عزیز خواهد بود.

کد خبر 769109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.