پوشش امدادی ۱۳۲ حادثه توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از امدادرسانی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان به ۱۳۲ حادثه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، پیام جلالی اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان از اول فروردین تا خرداد ۱۴۰۳، به ۱۳۲ حادثه مختلف امدادرسانی کرده‌اند که ۹۴ مورد حوادث ترافیکی، ۱۸ کوهستان، هفت مورد حوادث شهری و چهار مراجعه حضوری بوده است.

وی افزود: این حوادث، ۴۵۹ نفر حادثه دیده و ۲۶۵ نفر مصدوم داشته است که ۶۱ مصدوم با آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و ۲۵ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و همچنین ۵۸ مورد توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر رهاسازی صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در این مدت، ۱۵۴ تیم عملیاتی جهت ارائه خدمات به هموطنان مشارکت داشته و ۹۲ مورد ناوگان ترابری در عملیات حضور داشته است.

جلالی به مسافران و گردشگران در ایام تابستان توصیه کرد: در سفرهای خود، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 769050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.