رسانه با اخلاق‌مداری به قله می‌رسد

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: اگر همگی کمک کنیم تا اخلاق‌مداری وارد رسانه شود به خصوص در بخش ورزش، رسانه به قله‌های بالایی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی صدری امشب _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در همایش انجمن ورزشی‌نویسان استان اصفهان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ثبت کردن یک نام توسط یک صنف اتفاق بزرگی است که در رسانه ورزش این اتفاق افتاده است، چندسالی است که رهبر انقلاب حکم جهاد تبیین را صادر کرده است که کمتر توجه را به خود دیده است.

وی افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند یکی از نشانه‌های مؤمن این است که حکم آینه برای برادر خود داشته باشد، زمانی این پیام به درستی اتفاق می‌افتد که این آینه بزرگ‌نمایی در خوبی‌ها یا بدی‌ها نداشته باشد، یکی از مشکلاتی که در رسانه وجود دارد بزرگ‌نمایی رسانه است که امید مردم را به رسانه کم می‌کند.

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان بیان کرد: علت این‌که بعضی مردم اخبار را از داخل دنبال می‌کنند این است که فکر می‌کنند اخبار از دید منفی در رسانه‌های داخلی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر همگی کمک کنیم تا اخلاق‌مداری وارد رسانه شود به خصوص در بخش ورزش، رسانه به قله‌های بالایی خواهد رسید.

صدری در خصوص انتخابات فردا تاکید کرد: هفته گذشته نزدیک به ۶۰ درصد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشدند که دلایلی برای خود داشتند، همه ما آگاه هستیم که رأی دادن حق مردم است، از نظر من قدر این حق شناخته نشده است و زمانی قدر این حق دانسته می‌شود که حق رأی دادن از ما گرفته شود و همه آن افرادی که رأی نداده بودند از بابت این موضوع اعتراض خواهند کرد.

کد خبر 769045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.