در دومین روز از سفر وزیر ورزش به مازندران چه گذشت؟

وزیر ورزش و جوانان در دومین روز از سفر خود به مازندران به غرب استان سفر کرد و تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، وزیر ورزش و جوانان در سفر دو روزه به مازندران در دومین روز از این سفر و به غرب استان ابتدا از پروژه ورزشی نیمه‌تمام رستم رود شهرستان نور بازدید به‌عمل آورد.

وی پس از آن با حضور در شهرستان نور از سالن ورزشی امام خمینی (ره) بازدید کرد؛ سالنی که میزبان مسابقات تیم والیبال لیگ برتری مهرگان خواهد بود و عملیات استانداردسازی آن به همت خیر ورزشی در حال انجام است.

افتتاح زمین فوتبال رویان با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار

در ادامه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دومین روز از سفر به مازندران با حضور در شهر رویان، زمین فوتبال این شهر را افتتاح کرد؛ این زمین فوتبال به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد.

وزیر ورزش در این بازدید از وضعیت اردویی نوشاد و نیما عالمیان، با رئیس فدراسیون تنیس‌روی میز، مربیان و این دو ورزشکار المپیکی ایران به گفت‌وگو نشست.

وی ضمن بازدید از چند پروژه تفریحی ورزشی در مجتمع اقامتی توسکا (پتروشیمی شازند) سالن همایش و سالن تفریحی مجهز به میز فوتبال دستی و تنیس روی میز را افتتاح کرد.

کسب ۴۰ درصدی سهمیه ورزشی ایران در المپیک

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن قدردانی از فدراسیون تنیس روی میز و عملکرد ورزشکاران این رشته در مدت اخیر به‌ویژه بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: ورزش ایران برای حضور در المپیک ۴۰ درصد سهمیه را کسب کرده و امیدواریم با کمک خدا حضور ورزشکاران ما هم موفقیت‌آمیز باشد.

وی افزود: پینگ‌پنگ یکی از این رشته‌هایی است که با مدیریت رئیس فدراسیون تنیس روی میز به موفقیت‌های خوبی دست یافته است؛ یک زمانی پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رقابت با حریفان شرق آسیا که بهترین‌های جهان هستند مثل آرزو و خواب بود اما اکنون این پیروزی‌ها در دسترس است و ورزشکاران ما این توانایی را از خود نشان داده‌اند.

وزیر ورزش با اشاره به دغدغه‌های بیان شده توسط ورزشکاران بیان کرد: فلسفه حضور بنده و دیگر مدیران به واسطه ورزشکاران است. و اگر ورزشکار را از ورزش بگیرید مدیر و مربی دیگر معنایی ندارد و این ورزشکاران هستند که برای مدیران ورزشی نقش تعیین می‌کنند.

افتتاح یک‌هزار و چهارصدونهمین پروژه ورزشی دولت سیزدهم در چالوس

سفر وزیر وزیر به این استان به چالوس و افتتاح خوابگاه ورزشی به عنوان یک‌هزار و چهارصدونهمین پروژه ورزشی در دولت شهید رئیسی ادامه یافت.

این خوابگاه با زیربنای ۷۵۰ متر مربع و با ظرفیت ۵۰ نفر و اعتبار ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیران کل وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و پولادی نماینده مردم در مجلس نیز در این آئین حضور داشتند.

کد خبر 769039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.