نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های شهر اراک

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت:در سال جاری ادامه نصب کف پوش ست های بازی کودکان در بوستان های سطح شهر که نیاز به کف پوش استاندارد دارند، در دستور کار قرار دارد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در سال جاری همچون سنوات گذشته، نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر، به منظور حفظ سلامت جسمانی کودکان، رعایت استانداردها و ایجاد ساعات و لحظاتی ایمن و مفرح در زمین‌های بازی کودکان انجام می‌شود.

وی افزود: زمین‌های بازی یکی از فضاهای هیجان‌انگیز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان در پارک‌ها به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: در سال جاری ادامه نصب کف پوش ست‌های بازی کودکان در بوستان‌های سطح شهر که نیاز به کف پوش استاندارد دارند، در دستور کار قرار دارد.

نجفی تصریح کرد: توجه به کیفیت، انعطاف پذیری، ضربه‌گیری، دوام و ضد لغزش بودن کفپوش‌های محوطه بازی کودکان امری ضروری است.

وی ادامه داد: برای تأمین امنیت کودکان در هنگام دویدن، بازی‌های گروهی و برخورد با زمین، استفاده از کفپوش‌های دارای ساختار مناسب از آسیب‌های جدی جلوگیری کرده و اهمیت بسزایی دارد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با تاکید بر اینکه نصب کفپوش‌های استاندارد شرایط ایمن تری را برای بازی کودکان فراهم می‌سازد گفت: امید می‌رود شهروندان نیز در حفظ و نگهداری تجهیزات زمین‌های بازی کوشا بوده و مجموعه مدیریت شهری را در این امر مهم یاری کنند.

کد خبر 769002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.