دعوت علمای اهل‌سنت شهر کرمانشاه به شرکت در انتخابات

ائمه‌جمعه، جماعات، شورای روحانیت و افتای اهل‌سنت شهر کرمانشاه طی بیانیه‌ای عموم مردم عزیز کشور و مخصوصاً مردم اهل‌سنت استان کرمانشاه را به شرکت در انتخابات و به نمایش گذاشتن حماسه و نمایش جلوه‌ای به‌یادماندنی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ائمه‌جمعه، جماعات، شورای روحانیت و افتای اهل‌سنت شهر کرمانشاه طی بیانیه‌ای عموم مردم عزیز کشور و مخصوصاً مردم اهل‌سنت استان کرمانشاه را به شرکت در انتخابات و به نمایش گذاشتن حماسه و نمایش جلوه‌ای به‌یادماندنی دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات سرنوشت‌ساز مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که در روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هر گونه سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان‌بار خواهد بود.

همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بی‌شک مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد؛ لذا از عموم مردم عزیز کشورمان مخصوصاً مردم اهل‌سنت استان کرمانشاه درخواست داریم که در انتخابات روز جمعه شرکت نموده و یک‌بار دیگر حماسه و جلوه‌ای به‌یادماندنی را به نمایش بگذارند.

کد خبر 768974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.