اصفهان به استقبال محرم می‌رود

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان با بیان اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، گفت: تمام مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر در حال آذین‌بندی و سیاه‌پوشی شهر هستند و از روز دوشنبه _هجدهم تیر_ شهر به‌صورت کامل در ماتم و غم امام حسین (ع) قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی خبوشانی امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در آئین آغاز سیاه‌پوشی شهر اصفهان اظهار کرد: برای سومین‌بار چنین آئینی به‌صورت سمبولیک در حال برگزاری است.

وی افزود: این آئین به‌معنای آمادگی این کلان‌شهر مذهبی با ریشه تاریخی در استقبال از ماه محرم است.

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در آستانه ماه محرم تمام مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر در حال آذین‌بندی و سیاه‌پوشی شهر هستند و از روز دوشنبه _هجدهم تیر_ شهر به‌صورت کامل در ماتم و غم امام حسین (ع) قرار خواهد گرفت.

خبوشانی گفت: امیدواریم سال جاری با کمترین مشکل و دغدغه مراسم ماه محرم را به خوبی رقم بزنیم و محرم خوبی را برای شهر ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیروز جلسه مشترکی با شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و سایر دستگاه‌ها برگزار شد، ادامه داد: در آن جلسه دغدغه‌ها و مشکلاتی که ممکن بود مانعی برای انجام وظیفه ایجاد کند، مطرح شده و به دستور شهردار اصفهان مورد توجه قرار گرفت و رفع شد.

کد خبر 768969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.