تهیه نقشه‌های توصیفی و مکانی، بسترساز توسعه‌ در کردستان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی استان با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی می‌تواند بسترساز فعالیت‌های توسعه‌ای در سطح استان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اکبر محمدی امروز _پنجشنبه چهاردهم تیر_ در جلسه گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی، تهیه نقشه‌ها و اطلاعات توصیفی و مکانی استان را اقدامی مثبت در راستای تسهیل در ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای استان دانست و اظهار کرد: اطلاعات توصیفی و مکانی می‌تواند کمک بسزایی را در برنامه‌ریزی‌های کلان استان داشته باشد که امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز دستیابی به توسعه متوازن در استان کردستان باشد.

وی با اشاره به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات شرکت گاز؛ خواستار احداث مراکز امور مشترکان در سطح همه شهرهای استان شد و افزود: احداث این مراکز می‌تواند در راستای رفاه و خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم و روستایی، گام مؤثری باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی شرکت گاز در سطح استان، این شرکت را یکی از دستگاه‌های اجرایی موفق استان در دستیابی به مأموریت‌های تعریف شده اعلام کرد.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه لوله‌گذاری گاز در سطح استان کردستان انجام شده است و ۱۰۰ درصد روستاهای دارای سکنه در این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی از تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی سطح استان توسط این شرکت خبر داد و افزود: همه نقشه‌های پایه با هدف ایجاد شبکه گسترده GIS گازرسانی در سطح استان تهیه شده است.

در این نشست همچنین در خصوص برنامه‌های آینده شرکت گاز برای توسعه شبکه گازرسانی به مناطق جدید و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 768959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.