حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و اقتدار کشور است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای زمینه‌ساز پیشرفت، عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز _ پنجشنبه چهاردهم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید با حضور گسترده و آگاهانه خود برای انتخاب رئیس جمهور اصلح پای کار باشیم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه‌ساز پیشرفت، عزت و اقتدار کشور خواهد شد، افزود: همه باید برای پیشرفت ایران و عزت جمهوری اسلامی و نظام حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: بر همه ما لازم است به عنوان یک ایرانی و مسلمان این وظیفه خطیر شرعی و قانونی و اجتماعی را به درستی انجام دهیم و بدانیم سرنوشت و آینده کشور را تنها خودمان و با حمایت از نظام و دولت می‌توانیم تعیین کنیم و رافع مشکلات اقتصادی باشیم.

عبدالرحمان مرادی با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح، گفت: رئیس‌جمهور اصلح فردی است که دلسوز، انقلابی، ولایت‌مدار، خستگی‌ناپذیر و آگاه به امور باشد تا بتواند برای حل مشکلات مردم موفق عمل کند.

کد خبر 768958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.