نهضت پیاده‌روسازی در معابر منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: از سال گذشته تا کنون عملیات عمرانی احداث پیاده‌روهای سطح این منطقه با سرعت در حال اجرا است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ملاقات‌های مردمی و دیدارهای چهره به چهره شهروندان، پیاده‌روسازی خیابان‌ها بارها مطالبه شده بود، از این‌رو این پروژه‌ها به همت کارکنان اداره عمران شهرداری این منطقه با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون عملیات عمرانی احداث پیاده‌روهای منطقه ۷ با سرعت در مرحله اجرایی قرار دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات عمرانی پیاده‌روسازی در خیابان‌های پرستار، ادیب، غرضی و ۲۲ بهمن به اتمام رسیده است و پیاده‌روهای خیابان‌های ۱۵ خرداد و سعدی و معابر مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک در حال اجرا است.

سلطان‌آقایی با اشاره به لزوم رسیدگی عمرانی به محلات کم‌برخوردار گفت: بنا به درخواست شهروندان و معتمدان محله مولوی، در مرداد سال جاری عملیات اجرای پیاده‌رو در خیابان بزرگ و محوری مولوی با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فاز نخست پیاده‌روسازی بلوار پرستار که به بیمارستان غرضی ختم می‌شود، با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال و با مساحتی حدود چهار هزار متر مربع سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان درباره پیاده‌روسازی خیابان ادیب نیز خاطرنشان کرد: پیاده‌رو خیابان ادیب به وسعت سه هزار متر مربع و با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال نیز به اتمام رسید.

نهضت پیاده‌روسازی در معابر منطقه ۷ اصفهان

سلطان‌آقایی گفت: برای پیاده‌روسازی خیابان غرضی بیش از ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است تا مساحتی معادل پنج هزار متر مربع از این محور ساماندهی و مناسب‌سازی شود.

وی افزود: پیاده‌روسازی خیابان ۱۵ خرداد نیز که درخواست دیرینه مردم محله ۱۵ خرداد بوده است، با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال در دو فاز در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: به جز موارد ذکر شده، پروژه‌های متعدد پیاده‌روسازی در محلات دیگری نیز در مسیر طراحی و برآورد هزینه برای برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد است.

سلطان‌آقایی گفت: پیاده‌روسازی در ورودی محله فدکیه، خیابان بوستان پنج در شهرک کاوه، معابر بهاران دو و سه در خیابان خردمند و محورهای ترافیکی اطراف مؤسسه اوتیسم در خیابان نخل از جمله این موارد است.

کد خبر 768948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    0 0
    بیش از یکسال هست که پیاده رو کنارگذر شهید کشوری به خیابان هزار جریب خرابه و شهرداری اهمیتی نمی‌دهد