۳۵ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان اصفهان داریم

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: نزدیک به ۳۵ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان اصفهان داریم که از لحاظ آماری تعداد بالایی است، دانش‌آموزانی که برای شرکت کردن در عرصه‌های مسئولیتی و ایفای نقش اجتماعی ذوق و نشاط خاصی دارند.

اکبر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت مشارکت دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نزدیک به ۳۵ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان اصفهان داریم که از لحاظ آماری تعداد بالایی است، دانش‌آموزانی که برای شرکت کردن در عرصه‌های مسئولیتی و ایفای نقش اجتماعی ذوق و نشاط خاصی دارند.

وی افزود: از جنبه دیگر دانش‌آموزان رأی اولی در سن نوجوانی و ابتدای سن جوانی قرار دارند و به همین سبب در رویدادهای اجتماعی جامعه نقش پیشران را دارند و می‌توانند در ایفای نقش اجتماعی و دعوت از اطرافیان و همسایگان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تأثیرگذار باشند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ادامه داد: اینکه نوجوانان و دانش‌آموزان رأی اولی مراحل رشد را پشت سر می‌گذارند و خودشان پای کار می‌آیند و به دیگران آگاهی می‌دهند، تشویق و هدایت می‌کنند تا دیگران نیز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

کد خبر 768924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.