انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید و پاسداری و صیانت از این دستاورد عظیم و سترگ، وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: امیدواریم ملت فهیم و رشید ایران به ویژه شهروندان گرامی منطقه ۱۱ اصفهان با حضور حماسی در مرحله‌ی دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در این آزمون بزرگ و ادای تکلیف دینی و ملی، کوشا باشند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: انتخاب رئیس‌جمهوری پاک دست و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب، پیگیر و خستگی‌ناپذیر، مسئولیت سنگین امروز ما برای تداوم روش و منش رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی و ضامن اقتدار، امنیت و آسایش کشور است.

غلامی گفت: از عموم هموطنان به‌ویژه شهروندان منطقه ۱۱ دعوت می‌کنم امروز _جمعه پانزدهم تیر_ با حضور فعال و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، در خلق حماسه‌ای دیگر سهیم باشند و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله)، فرد اصلح را برای سکان‌داری چهارساله قوه مجریه کشور انتخاب کنند.

کد خبر 768911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.