فینال زودهنگام در یک‌چهارم‌نهایی

نخستین روز از رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزار ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا _جمعه پانزدهم تیر_ با انجام دو بازی آغاز خواهد شد.

اسپانیا _ آلمان؛ یک مدعی کنار می‌رود

در نخستین روز از رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ دو تیم اسپانیا و آلمان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بدون تردید تقابل این دو تیم فینال زود هنگامی است که اهالی فوتبال فردا شب شاهد برگزاری آن خواهند بود.

شاگردان فوئنته در چهار دیدار گذشته خود در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی برابر تیم‌های گرجستان، ایتالیا، آلبانی و کرواسی به پیروزی دست پیدا کرده‌اند.

اسپانیا در مرحله گروهی موفق شد با کسب ۹ امتیاز کامل به‌عنوان تیم صدرنشین از گروه خود به مرحله حذفی راه پیدا کند و در یک هشتم نهایی نیز با نتیجه چهار بر یک از سد گرجستان عبور کرد تا ثابت کند عزم خود را برای کسب عنوان قهرمانی جزم کرده است.

در سوی مقابل آلمان نیز به‌عنوان میزبان این دوره از مسابقات تا این لحظه ثابت کرده است، مهمان‌نواز خوبی نیست، چراکه شاگردان ناگلزمان در سه دیدار مرحله گروهی برابر اسکاتلند و مجارستان به پیروزی رسیده‌اند و تنها در جدال با سوئیس به تساوی یک بر یک رضایت داده‌اند.

ژرمن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی نیز موفق شدند دانمارک را با نتیجه دو بر صفر از پیش‌رو بردارند و در حال حاضر آماده جدال با دیگر مدعی جام شوند.

در پنج بازی گذشته دو تیم ۱۴ گل به ثمر رسیده که از این تعداد چهار گل سهم شاگردان ناگلزمان و ۹ گل سهم اسپانیا بوده است؛ آماری که نشان می‌دهد تقابل‌های دو تیم همواره پر گل و مهیج دنبال شده است و به احتمال فراوان دیدار یک چهارم یورو ۲۰۲۴ از این قاعده مستثنی نیست.

فینال زودهنگام در یک‌چهارم‌نهایی

پرتغال _ فرانسه؛ لطفاً هجومی بازی کنید

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ فردا دو تیم پرتغال و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولکس پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با وجود اینکه این دو تیم نام مدعیان عنوان قهرمانی را یدک می‌کشند، اما سبک بازی آن‌ها در رقابت‌های گروهی و مرحله یک هشتم نهایی نشان می‌دهد، شاگردان مارتینز و دشان همچون گذشته زهردار نیستند.

پرتغال در سه دیدار مرحله گروهی موفق به از پیش رو برداشتن ترکیه و جمهوری چک شده و برابر گرجستان نیز تن به شکست دو بر صفر داده است.

شاگردان مارتینز در سه دیدار مرحله گروهی موفق زدن هفت گل شدند تا این‌گونه به نظر برسد که ناوبرها در فاز هجومی عملکرد قابل توجهی دارند، اما بازی ضعیف آن‌ها مقابل گرجستان و پس از آن ارائه نمایش نه چندان مطلوب برابر اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی ثابت کرد تا زمانی‌که مدافعان حریف اشتباه نکنند، پرتغال توان گلزنی ندارد.

فرانسه نیز وضعیتی مشابه به رقیب خود دارد، چراکه این تیم نیز در سه دیدار مرحله گروهی با دو تساوی، یک پیروزی و تنها زدن دو گل به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد؛ بدون تردید این آمار برای تیمی همچون فرانسه که ستارگان فوتبال اروپا را در اختیار دارد آمار مطلوبی نیست.

شاگردان دشان در مرحله یک هشتم نهایی نیز در جدالی نفس‌گیر با بلژیک موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به مرحله یک چهارم راه پیدا کنند.

حالا باید دید تقابل این دو تیم مدعی که در خط حمله عملکرد دور از انتظاری داشته‌اند با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید؟

فینال زودهنگام در یک‌چهارم‌نهایی

کد خبر 768905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.