منتخب مردم افراد شایسته و صالح را در کابینه خود بکار گیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس بر ضرورت توسل به درگاه خداوند برای داشتن انتخاباتی دشمن شکن تاکید کرد و گفت: رئیس دولت چهاردهم سعی کند ضمن دادن کم‌ترین تغییرات از وزرا و مدیرانی که موفق عمل کرده‌اند، استفاده کند تا آن‌ها بتوانند کارهای ناتمام را به نتیجه برسانند.

امیرحسین بانکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت تک‌به‌تک مردم به حضور حداکثری در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در آستانه انتخابات، همه ما موظفیم دعا کنیم تا انتخاباتی باشکوه همراه با انتخاب اصلح برایمان رقم بخورد؛ در همین رابطه برخی از بزرگان توصیه‌هایی داشته‌اند که از جمله آن‌ها فرستادن ۱۱۰ صلوات هدیه به پیشگاه حضرت ام‌البنین در شب انتخابات است تا به لطف الهی انتخاباتی دشمن شکن برای ما مقدر شود.

وی تاکید کرد: همه ما موظفیم ضمن حضور خود، افرادی را که انگیزه لازم برای مشارکت ندارند را دعوت به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم؛ در این راستا می‌توان از دوستان و آشنایان گرفته تا غریبه‌ها دعوت کنیم تا اثرگذار باشند و ضمن حضور به فرد اصلح رأی دهند.

پس از پایان رقابت‌ها زمینه رفاقت‌ها فراهم شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون اقدامات دولت چهاردهم پس از گرفتن حکم تنفیذ از رهبر انقلاب، گفت: در روزهای نخست باید مقدمات تنفیذ فراهم شود و در ادامه رئیس‌جمهور منتخب باید با دقت و با سرعت دولت خود را تشکیل دهد و نگذارد کار عقب بیفتد و البته پس از پایان رقابت‌ها زمینه رفاقت‌ها فراهم شود.

وی ابراز کرد: منتخب مردم باید از افراد کاردان، شایسته، سالم و صالح که می‌توانند کمک‌کننده باشند و در عین حال ارتباطی با دشمنان و خارج از کشور نداشته و تمایلات غرب‌گرا نداشته باشند و در عوض معتقد به مبانی انقلاب بوده و فعال و پرتوان باشند در کابینه خود استفاده کند تا دولتی قوی تشکیل دهد.

منتخب ملت از وزرای موفق برای ادامه امور ناتمام در کابینه خود استفاده کند

بانکی‌پور خاطرنشان کرد: رئیس دولت چهاردهم برای اینکه کارها نیمه‌تمام بر زمین نماند؛ سعی کند ضمن دادن کم‌ترین تغییرات از وزرا و مدیرانی که موفق عمل کرده‌اند، استفاده کند تا آن‌ها بتوانند کارهای ناتمام را به نتیجه برسانند.

کد خبر 768904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.