مردم با انتخاب هوشمندانه آینده روشنی را برای خود رقم بزنند/ مسیر خدمت باید ادامه پیدا کند

نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فردا گفت: مردم می‌توانند با انتخاب هوشمندانه خود آینده روشنی را برای خود و کشور رقم بزنند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور، تک‌به‌تک مردم را به حضور گسترده پای صندوق‌های رأی فراخواند و اظهار کرد: در چنین شرایطی که در عرصه بین‌الملل و مسائل منطقه‌ای به حضور مردم به عنوان پشتوانه و استحکام درونی نیازمندیم، به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند در تقویت نظام و انقلاب مؤثر واقع شود.

وی مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را در پیشبرد امور اجرایی و آینده کشور مؤثر دانست و افزود: این پشتوانه عملی رأی مردم می‌تواند تحولات جدی را در عرصه اجرایی کشور رقم بزند و به‌یقین منافع آن برای مردم خواهد بود، چراکه آینده آن‌ها در مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر مسائل در گرو انتخاب اصلح است و مردم می‌توانند با انتخاب هوشمندانه خود آینده روشنی را برای خود و کشور رقم بزنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی ابراز کرد: امیدواریم که راه سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان الگویی برای خدمت به مردم در دوره‌های بعد قرار گیرد و رئیس‌جمهور منتخب شیوه مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات مردم را با الگوگیری از شهید رئیسی در دستور کار خود قرار داده و مسیر خدمت ادامه پیدا کند.

وی درباره اولویت رئیس دولت چهاردهم پس از مراسم تنفیذ عنوان کرد: برنامه هفتم دستورالعمل اساسی و اجرایی برای پنج سال آینده کشور است و به‌یقین این برنامه باید جز اولویت‌گذاری‌های دولت آینده باشد؛ همچنین رسیدگی به مشکلات مردم و در وهله نخست رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید در دستور کار دولت آینده باشد؛ باید منتخب ملت سفره قابل قبولی را برای مردم ایجاد کند تا کمتر در تنگنا قرار بگیرند.

جوکار لازمه رسیدن به مشکلات اقتصادی مردم، ثبات قیمت‌ها، کنترل تورم و کنترل نقدینگی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن شروع شده و اقدامات زیرساختی آن از لحاظ قانون‌گذاری و اجرایی صورت گرفته است، باید ادامه کار در این مسیر با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوان در دهه اخیر مشکل مسکن جوانان را حل کرد.

کد خبر 768903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.