جایزه برتر دستگاه همکار در حمایت از طرح‌های فناورانه به شهرداری اصفهان اعطا شد

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به همکاری و عقد قرارداد باز شهرداری این کلان‌شهر با شهرک علمی و تحقیقاتی گفت: شهرداری اصفهان جایزه برتر دستگاه همکار را در راستای حمایت از طرح‌های فناورانه از شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی دریافت کرد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به همکاری‌های مستمر و شاخص شهرداری اصفهان در راستای هم‌آفرینی و حمایت از طرح‌های فناورانه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به‌منظور بومی‌سازی و تجاری‌سازی دستاوردهای فناوری اظهار کرد: جایزه برتر دستگاه همکار توسط شهرک علمی و تحقیقاتی به شهرداری اصفهان اعطا شد.

وی با اشاره به عقد قرارداد باز با شهرک علمی و تحقیقاتی افزود: در راستای رفع نیاز فناورانه، برگزاری چهارشنبه‌های شهرک و حضور مدیران شهری در حوزه‌های مختلف در شهرک علمی و تحقیقاتی از جمله این فعالیت‌ها است.

جایزه برتر دستگاه همکار به شهرداری اصفهان اعطا شد

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: مذاکرات لازم با شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزاری پنجشنبه‌های فناور و برگزاری دو دوره جایزه ویژه مدیریت شهری از دیگر فعالیت‌های شاخص و همکاری شهرداری اصفهان با شهرک علمی و تحقیقاتی است.

کد خبر 768876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.