مشارکت حداکثری در انتخابات موجب عزت و آبروی ایران اسلامی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس مردم سراسر کشور را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی فراخواند و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب عزت و آبروی ایران اسلامی است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت همه مردم ایران اسلامی به حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در کشور اظهار کرد: از مردم استان اصفهان دعوت می‌کنم تا فردا پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به گزینه اصلح رأی دهند.

وی انتخاب کاندیدای اصلح را امری ضروری دانست و گفت: مردم با انتخاب صحیح خود خواهند توانست حرکتی را که در مرحله اول انتخاب آغاز کردند را کامل کنند و به نتیجه برسانند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرچه مشارکت مردم در این صحنه سیاسی کشور بیشتر باشد، موجب ارتقای توان ملی برای کشور خواهد شد و رئیس‌جمهور منتخب در مسائل بین‌المللی نیز بهتر می‌تواند مدافع منافع ملی مردم و کشورمان ایران باشد.

حاجی‌دلیگانی مشارکت حداکثری را باعث عزت و آبروی و سربلندی بیشتر ایران اسلامی قلمداد کرد و در خصوص اولویت دولت چهارم پس از تنفیذ توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رئیس‌جمهور چهاردهم باید وعده‌های داده شده خود را عملیاتی کند که اولویت آن مسائل اقتصادی به معنای عام است و مهم‌ترین آنها رسیدگی به معیشت مردم، ساماندهی یارانه‌ها، ساماندهی بورس، رسیدگی به وضعیت درمان و دارو و مباحث فرهنگی کشور است.

کد خبر 768874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.