گوشی ریلمی 13 پرو پلاس با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی ریلمی 13 پرو پلاس با استفاده از یک باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس که احتمالاً نیمه دوم ماه جاری وارد بازار چین می‏‌شود، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی آن واقع شده است، دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای آن نیز از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، یک دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر می‏‌شود.

گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس به تراشه هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی مجهز شده است، این تراشه ممکن است Snapdragon 7s Gen 2 یا 7s Gen 3 باشد که با شش، هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است؛ انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود که از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی ۱۳ پرو پلاس با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‏شود، این محصول در دو رنگ طلایی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 768871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.