افزایش ۱۲۰ درصدی مشارکت شهروندان منطقه یک اصفهان در انتخابات

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رشد بیش از ۱۲۰ درصدی مشارکت شهروندان را در منطقه یک اصفهان شاهد بودیم که نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری چشمگیر بود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی برگزاری ستاد اجرایی انتخابات را داشتیم، جلسات متعددی را در این رابطه با متولیان امر برگزار کردیم‌.

وی افزود: درباره بحث اجرایی انتخابات، با مجموعه وزارت کشور همکاری بسیار خوبی را داشتیم، این جلسات موجب می‌شود تا انتخابات خوبی را در پیش داشته باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، رشد بیش از ۱۲۰ درصدی مشارکت شهروندان را در منطقه یک اصفهان شاهد بودیم که نسبت به دوره قبل انتخابات ریاست‌جمهوری چشمگیر بود.

رضی‌زاده با بیان اینکه از مجموعه‌های مختلف از جمله اصناف و هیئت‌هایی که در منطقه یک حضور دارند، برای ایجاد شور و برگزاری انتخابات بهتر دعوت شده است، گفت: امیدوارم انتخابات پیش‌ِرو پرشورتر از انتخابات قبلی باشد و موجب شود تا عزت و اقتدار کشور را هرچه بیشتر به منصه ظهور بگذاریم.

کد خبر 768862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.